пятница, 21 июля 2017 г.

Хочу до Команди дизайнерів скрап-студії "З Любов’ю"!



Привіт! Привіт!
Скрап-студія "З любов’ю" оголосила набір до команди дизайнерів!!! І я дуже-дуже хочу потрапити до творчого колективу! Хочу працювати у дружній команді однодумців, які обожнюють творчість, так як я! Ділитися натхненням та ідеями, спілкуватися, розвиватися, отримати новий досвід та знайти нових друзів)))
Про себе: Звати мене Юлія, живу в чудовому місті Суми, Україна. Зі скрапбукінгом познайомилась під час декретної відпустки... моєї сестри;) Хоча, якщо чесно, перше знайомство зі скрапом відбулось ще в дитинстві - дуже любила дарувати рідним листівки, які робила сама)) А серйозно та надовго скрап увійшов до мого життя у 2015 році і не збирається іти ;)) Люблю працювати з папером та фарбами! Люблю штампувати, малювати, вирізати))) Останнім часом багато прикрас роблю власноруч - малюю, штампую, фарбую, вирізаю, вириваю, прошиваю;)) На даний час, найулюбленіші мої стилі - це фрістайл та мікс-медіа. Але я не зациклююсь та люблю пробувати щось нове та виходити за рамки))) Найчастіше створюю листівки, обкладинки на паспорт, конвертики для грошових подарунків, інтер’єрні панно. Останнім часом мене дуже захопили сторінки та арт-журнали))) 
А тепер, мої роботи



 



Сподіваюсь на вдачу:)
Дякую, що завітали!



4 комментария:

  1. Ответы
    1. Тонечка, спасибо большое!!! Держу кулаки и скрестила пальцы)))

      Удалить
  2. Юля бажаю успіху у наборі)) роботи цікаві

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую)) Сподiваюсь бажання та надiя справдяться!! :)

      Удалить

Все что нам нужно - это ЛЮБОВЬ!!! Привет! Привет! Сегодня у меня работа Про...Любовь!!! Подарок для одной замечательной пары!! Совсем...